رنگ روغنی براق خاکی ارتشی پارس نگار کد ۶۲۲

موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه پارس نگار
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه پارس نگار
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه پارس نگار تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک فروشگاه پارس نگار در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

55,000 تومان

صاف

توضیحات

رنگ روغنی براق خاکی ارتشی پارس نگار کد ۶۲۲

رنگ روغنی براق خاکی ارتشی پارس نگار کد ۶۲۲ نوعی رنگ بر پایه ی رزین با منشا گیاهی می باشد که البته امروزه با رزین های مصنوعی تولید می گردد. از ترکیب رزین آلکیدی، پیگمنت (رنگدانه )،حلال و افزودنی ها می توان رنگ روغنی ساخت. رنگ روغنی ، پایه حلال بوده و به رنگ آلکیدی معروف می باشد. در ساخت این رنگ ها از حلال های نفتی استفاده می شود و به همین دلیل بوی بسیار زیادی پس از رنگ آمیزی دارد.

از مزایای این رنگ چسبندگی عالی به سطوح مختلف ، مقاومت خوب در برابر رطوبت و براقیت و در خشندگی مناسب را می توان نام برد. البته زمان خشک شدن رنگ روغنی زیاد بوده و تقریبا در دمای هوای ۲۵ درجه هر لایه رنگ حدود ۲۴ ساعت زمان برای خشک شدن نیاز دارد. رنگ روغنی براق خاکی ارتشی پارس نگار یکی از پرطرفدارترین لوازم رنگ و هنری در فروشگاه پارس نگار است.

خرید رنگ روغنی براق خاکی ارتشی

برای خرید رنگ روغنی براق خاکی ارتشی از فروشگاه معتبر پارس نگار شما عزیزان می توانید به دو صورت اقدام کنید. اگر قصد خرید اینترنتی رنگ رنگ روغنی براق خاکی ارتشی پارس نگار را دارید می توانید هم اکنون علاوه بر مشاهده قیمت رنگ روغنی براق خاکی ارتشی ، سفارش خود را ثبت نمایید تا در کم ترین زمان ممکن به دست شما برسد . همچنین می توانید با مراجعه به دیگر دسته بندی های محصولات سایت ،دیگر محصولات مورد نیاز خود را ثبت و سفارش دهید.

شما عزیزان در روش دوم می توانید با مراجعه حضوری به فروشگاه پارس نگار رنگ روغنی براق خاکی ارتشی و دیگر محصولات را از نزدیک مشاهده کنید و اقلام مورد نیاز خود را خریداری نمایید.برای مشاوره ی قبل از خرید رنگ روغنی براق خاکی ارتشی می توانید با شماره ی زیر تماس بگیرید و از مشاوران پارس نگار راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

کاربرد رنگ روغنی براق خاکی ارتشی

1.از این نوع رنگ برای رنگ آمیزی سطوح فلزی و چوبی از رنگ روغنی براق استفاده می شود.

2.رنگ روغنی براق به دلیل ایجاد فیلم صیقلی و براق به راحتی تمیز شده و گزینه ی بسیار مناسبی برای سطوح فلزی و چوبی می باشد.

3.برای سطوح گچی و دیوار های داخل و خارج ساختمان ها از رنگ روغنی نیمه براق و مات استفاده می شود.

4.رنگ روغنی نیمه براق راحت تر از مات تمیز شده و موج ها و ناهمواری های سطوح را کمتر از رنگ براق نشان می دهد به همین دلیل گزینه ی بسیار مناسبی برای دیوار های ساختمان و اتاق ها می باشد.

5.رنگ روغنی مات به دلیل ایجاد لایه ای زبر بر روی سطوح به راحتی تمیز نمی شود.رنگ روغنی را می توان با نفت ، حلال روغنی و یا بنزین رقیق نمود. در فصول سرد بنزین برای رقیق کردن رنگ روغنی گزینه مناسبی است.البته باید توجه کرد به دلیل این که بنزین سریع التبخیر است رنگ زودتر خشک میشود که این امر بر روی سطوح گچی می تواند مشکل ساز شده و رد قلم بر روی سطح باقی بماند.

پیشنهاد : برای خرید رنگ صنعتی با قیمت ویژه کلیک کنید.

1/5 - (1 امتیاز)

توضیحات تکمیلی

بسته بندی

200 گرم, 3.6 کیلو گرم, 900 گرم

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “رنگ روغنی براق خاکی ارتشی پارس نگار کد ۶۲۲”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کیفیت ساخت:
کارایی:
امکانات و قابلیت ها:
ارزش خرید در برابر قیمت: